Project Description
Посади помічників керівників та помічників провідних посадових осіб підприємств наразі є одними з трендових й найбільш запитуваних роботодавцями на ринку праці. Актуальність позицій так званих «правих рук» топ-управлінців характеризується вимогами до них бути одночасно дисциплінованими й винахідливими, діяти регламентовано й креативно. Тож з’ясуємо, що ж все таки має переважати у поведінці таких працівників — безумовне виконання усіх рекомендацій свого керівника або ж самостійне вирішення поставлених перед ними завдань.
Помічник Керівника (адміністратор, офіс менеджер, який комунікує з керівником)
Тривалість – 30 ак. г.
Вартість – 3500 грн
Програма курсу
- Вступ. Підприємництво. Юридична особа.
- Посадові обов’язки Помічника керівника (адміністратор, офіс менеджер, який комунікує з керівником). Особисті доручення
керівника.
- Документообіг підприємства.
- Організація комунікації в офісі Помічником керівника (адміністратором, офіс менеджером, який комунікує з керівником). Електронна пошта. Реагування на конфліктну поведінку.
- Кадровий документообіг.
- Комплектуванняперсоналом підприємства. Портрет пошукача. Організация співбесіди, стажування, приняття на роботу.
- Графіки відпусток. Звільнення. Ведення кадрового обліку.
- Робота з офісними програмами.
- Контролюючі органи. Як поводитися під час перевірки.