Помічник керівника (адміністратор, офіс менеджер, який комунікує з керівником)

Помічник керівника (адміністратор, офіс менеджер, який комунікує з керівником) 2020-01-18T13:13:28+00:00

Project Description

Посади помічників керівників та помічників провідних посадових осіб підприємств наразі є одними з трендових й найбільш запитуваних роботодавцями на ринку праці. Актуальність позицій так званих «правих рук» топ-управлінців характеризується вимогами до них бути одночасно дисциплінованими й винахідливими, діяти регламентовано й креативно. Тож з’ясуємо, що ж все таки має переважати у поведінці таких працівників — безумовне виконання усіх рекомендацій свого керівника або ж самостійне вирішення поставлених перед ними завдань.

Помічник Керівника (адміністратор, офіс менеджер, який комунікує з керівником)

Тривалість – 30 ак. г.

Вартість – 3500 грн

Програма курсу

  1. Вступ. Підприємництво. Юридична особа.
  2. Посадові обов’язки Помічника керівника (адміністратор, офіс менеджер, який комунікує з керівником). Особисті доручення

керівника.

  1. Документообіг підприємства.
  2. Організація комунікації в офісі Помічником керівника (адміністратором, офіс менеджером, який комунікує з керівником). Електронна пошта. Реагування на конфліктну поведінку.
  3. Кадровий документообіг.
  4. Комплектуванняперсоналом підприємства. Портрет пошукача.  Організация співбесіди, стажування, приняття на роботу.
  5. Графіки відпусток. Звільнення. Ведення кадрового обліку.
  6. Робота з офісними програмами.
  7. Контролюючі органи. Як поводитися під час перевірки.